بلاگ, پارکت چیست ؟, پارکت لمینت چیست ؟, وبلاگ

❤️پارکت لمینت چیست 🔴و از کجا پارکت خوب و ارزان بخرم؟🔔پارکت پروژه ای و اقتصادی

❤️پارکت لمینت چیست 🔴و از کجا پارکت خوب و ارزان بخرم؟🔔پارکت پروژه ای و اقتصادی

پارکت به کفپوش‌هایی اطلاق می‌شود که بایستی از جنس چوب ساخته شده و به صورتهای مختلف قابل اجرا بر روی کف ساختمان می‌باشند. در زمان قدیم بیشتر از مدلهایی که از چوب طبیعی با تکه‌های کوچک به صورت پازل در کنار هم قرار می‌گرفت استفاده می‌شد.

 

پارکت لمینت یا لمینت یک پوشش چند لایه است که برای کف سازی استفاده می‌شود و با فرایند لمینت ترکیب شده‌است. این نوع کفپـــوش معمولاً از مـــواد اچ دی اف با روکشی از جنس لمینت ساخته می‌شوند.

تعمیرکردن و ساب و لاک زدن پارکت بستگی به مکان استفاده شده و نظافت محل دارد.

 

❤️پارکت لمینت چیست 🔴و از کجا پارکت خوب و ارزان بخرم؟🔔پارکت پروژه ای و اقتصادی

 

پارکت لمینت‌ها از چندبخش تشکیل شده‌اند؟

پارکت لمینتها از چهار بخش اصلی تشکیل شده اند که در زیر به آنها اشاره شده است:

  1. لایهٔ رویی یا لمینت که یک لایهٔ ضد خش است و مقاومت آن با درجهٔ AC (مقاومت سایشی) مشخص می‌شود.
  2. لایه طرح که شامل یک عکس از چوب یا سنگ می‌باشد.
  3. مغزی لمینت که معمولاً از اِچ‌دی‌اِف ساخته می‌شود. اِچ‌دی‌اِف پارکت لمینت‌ها با چگالی‌های مختلفی تولید می‌شوند و با درجهٔ مقاومت سایشی لمینت رابطه مستقیم دارد.
  4. لایه زیرین یا لایه بالانس جهت توازن و عدم قوس پذیری تخته به دلیل استفاده از کاغذ طرح و لایه ضد خش بر روی تخته

 

 

 

 

🏦 آدرس: ارومیه، خیابان سیروس(مدنی 2) روبروی بانک سینا، جنب بانک سپه،دکوراسیون داخلی آقای معمار

📱مدیر فروش 09143457342

☎️دفتر مرکزی  0442231537

واتساپ  09145530370

❤️پارکت لمینت چیست 🔴و از کجا پارکت خوب و ارزان بخرم؟🔔پارکت پروژه ای و اقتصادی

برخی از مزایای پارکت لمینت

  1. مقاومت بالا در مقابل خراش، ضربه و همچنین کف‌پوش‌های لمینت بادوام، ضد لک و ضد کپک هستند بنابراین امکان استفاده از آن‌ها در نواحی پر رفت‌وآمد مانند اتاق‌های نشیمن، سرسراها، راهروها، اتاق‌های ناهارخوری وجود دارد. لمینت معمولاً برای خانه‌های شلوغ با بچه‌ها و حیوانات خانگی، یک انتخاب ممتاز بوده و بسیار بادوام است و برای زندگی بدون نگرانی (راحت) طراحی شده‌است. همچنین یک نوع کفپوش لمینت ضدآب نیز تولید می‌شود که برای کار در آشپزخانه، حمام، اتاق لباسشویی و دیگر نواحی مرطوب مناسب می‌باشد.
  2. زیبایی و تنوع انتخاب رنگ و طرح در انواع مختلف چوب و حتی سنگ. امروزه، تکنولوژی‌های پیشرفته چاپ، تولیدکننده‌ها را قادر به تولید تصاویر متنوع بسیاری از پارکت لمینت کرده‌است.
  3. صرفه جویی در هزینه نسبت به پوشش‌هایی همچون سنگ. وقتی بودجه خرید کفپوش را تهیه کردید، باید بدانید که کفپوش‌های لمینت به‌طور کلی قابل دسترس تر از چوب و سنگ هستند، اما بعضی از لمینت‌ها از نظر قیمت قابل مقایسه میباشند.
  4. سازگار با محیط زیست به دلیل استفاده از لایه‌های چوب کمتر، لمینت اصالتاْ به عنوان یک جایگزین در دسترس برای چوب جنگلی ساخته شد.
  5. نصب آسان، خیلی سریع و بدون کثیف‌کاری لمینت. لمینت‌ها دور تا دورشان شیارهایی به نام کلیک دارند که به صورت نر و ماده درون هم قرار می‌گیرند و قفل می‌شوند. در نتیجه می‌توان سطح وسیعی را خیلی سریع و بدون کثیف‌کاری لمینت کرد. از طرفی به خاطر اینکه برای نصب آن‌ها از چسب استفاده نمی‌شود به راحتی می‌توان آن‌ها را جمع و در جای دیگری دوباره نصب کرد. عدم استفاده از چسب در نصب لمینت باعث می‌شود استفاده از این کف‌پوش صدمه‌ای به کف اصلی اتاق نزند. مثلاً اگر کف اتاق سنگ‌فرش باشد و بعد از مدتی بخواهید لمینت‌ها را جمع کنید، هیچ مشکلی ندارید و سنگ‌فرش‌ها سالم خواهند بود. (آرچیکان هنر و صنعت ساخت و ساز)
  6. نگهداری و نظافت آسان از مزایای دیگر پارکت لمینت است که شما می‌توانید با پارچه‌ای مرطوب یا تی سطح لمینت را تمیز کنید. لمینت‌ها به‌طور معمول آنتی باکتریال و ضد حشره هستند.
  7. قبل از اجرای لمینت روی کف فوم‌های مخصوصی به عنوان آستر پهن می‌کنند این آستر، اغلب رشته‌هایی از جنس چوب پنبه یا فوم به ضخامت ۲ میلی‌متر هستند که هم نقش هَم‌باد کردن کف را بازی می‌کنند و هم عایق مناسبی برای صدا و حرارت هستند.

 

 

❤️پارکت لمینت چیست 🔴و از کجا پارکت خوب و ارزان بخرم؟🔔پارکت پروژه ای و اقتصادی

 

 

 

معایب پارکت لمینت

  • اولین عیبی که پارکت لمینت نسبت به کفپوش سنگ دارد مقاومت پایین آن در مقابل رطوبت و ریختن آب بر روی آن است. در صورتیکه مایعاتی بر روی پارکت لمینت ریخت باید آنرا خشک کنیم در غیر این صورت باعث ورم کردن آن محدوده از پارکت لمینت می‌شود. (البته پارکت لمینت‌هایی نیز توسط برخی شرکت‌ها تولید می‌شوند که ضدآب بوده و قابلیت نصب در مکان‌های مرطوب را دارند)
  • مورد بعدی انعکاس نور بهتر سنگ نسبت به پارکت است. چنانچه شما از سنگ با رنگ روشن برای کف خانه خود استفاده کرده باشید نور منزل را مضاعف نموده و باعث بزرگ نشان دادن خانه می‌گردد.
  • در صورتیکه از پارکت لمینت‌های بی کیفیت و بدون هویت استفاده شود یکی از مهمترین مشکلاتی که ممکن است به‌وجود بیاید خورده شدن توسط موریانه ها است. برای حل این مشکل (اگر خانهٔ محل نصب ویلایی باشد) می‌توانید در باغچه‌های دور تا دور خانه تان کمی مواد شیمیایی ضد موریانه بریزید.

❤️پارکت لمینت چیست 🔴و از کجا پارکت خوب و ارزان بخرم؟🔔پارکت پروژه ای و اقتصادی

تاریخچه تولید پارکت لمینت در ایران

امروزه شرکت های متعددی در زمینه تولید پارکت لمینت در ایران فعالیت می کنند. شروع فعالیت تولید پارکت لمینت در ایران به شروع تحریم های وارداتی علیه ایران باز می گردد. به این ترتیب در زمان مواجه شدن ایران با تحریم ها و به واسطه افزایش قیمت عرض، دیگر ورود پارکــت لمینت امری منطقی به نظـــر نمی رسید و صرفه اقتصادی نداشت. در این شرایط، تولید کنندگان ایرانی با استفاده از تجهیزاتی که پیشتر از کشور آلمان به ایران وارد شده بودند و با استفاده از تکنولوژی آلمانی به تولید این محصولات پرداختند.

بر خلاف تصور عموم کفپوش های لمینت تولید شده توسط برندهای مختلف ایرانی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. اکثر این محصولات در زمینه مقاومت سایشی استاندارد اروپایی En 13329 را با موفقیت پشت سر گذاشته و جزو بهترین ها محسوب می گردند.

 

 

❤️پارکت لمینت چیست 🔴و از کجا پارکت خوب و ارزان بخرم؟🔔پارکت پروژه ای و اقتصادی

 

رنگ پارکت

قهوه ای، گردویی، ماهاگونی و طوسی  سفید کرمی از جمله رنگ های پارکت لمینت محسوب می شوند؛ کفپوش پارکت با رنگ تیره علی رغم اینکه بسیار شیک هستند، اما برای فضاهای بزرگ و پرنور مناسب هستند و اغلب در پذیرایی های لاکچری مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربرد پارکت

یکی از مهم‌ترین تغییرات در دکوراسیون منزل، تغییر پوشش کف خانه است؛ زیرا در حال و هوای خانه تاثیر زیادی دارد. برای تغییر پوشش کف خانه، کف پوش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان با توجه به دکوراسیون، رنگ مبلمان و… نوع کفپوش و رنگ آن را انتخاب کرد.

پارکت‌ها قابلیت نصب در منزل مسکونی، تجاری، اداری، فروشگاه‌ها و… را دارند. کیفیت پارکت‌ها بر روی ماندگاری آن‌ها تاثیر دارد و اگر پارکتی کیفیت بهتری داشته باشد ماندگاری بالاتری خواهد داشت.

در ادامه این مطلب به معرفی بیشتر پارکت خواهیم پرداخت و اطلاعات مفیدی در رابطه با خرید پارکت و خرید پارکت لمینت به شما خواهیم داد.

 

 

❤️پارکت لمینت چیست 🔴و از کجا پارکت خوب و ارزان بخرم؟🔔پارکت پروژه ای و اقتصادی

 

 

پارکت چیست؟

در ابتدای بحثمان بطور مختصر توضیح دادیم، اینک میخواهیم بطور مفصل شما را با پارکت و کارایی آن آشنا نماییم.

پارکت‌ها صفحات نازک چوبی هستند که به عنوان پوششی برای کاور کردن سطح زمین مکان‌های مختلف ازجمله خانه، فروشگاه‌ها، انواع مکان‌های اداری و تجاری به کار می‌روند. به بیانی دیگر پارکت نوعی کفپوش لوکس با قیمت بالا است که در زمان قدیم بیشتر در خانه‌های اشرافی نصب میشد. با وجود معایب پارکت، این کفپوش به دلیل تنوع در مدل‌ها و رنگ‌هایی که دارد توانسته در بین مشتریان، محبوب واقع شود.

بافت چند لایه، عایق و بادوام بودن، نصب آسان و… از جمله دلایلی هستند که باعث شدند پارکت محبوبیت بالایی داشته باشد؛ به طوری که این کفپوش اغلب نسبت به سایر کفپوش‌ها در اولویت بالاتری برای خرید قرار می‌گیرد.

پارکت‌ها از نظر نوع چوب مورد استفاده در ساخت و ضخامت لایه‌ها انواع مختلفی دارند. هر یک از انواع پارکت ویژگی منحصر به فردی دارد که می‌تواند شما را در انتخاب قانع کند؛ با این حال بسته به معیارهای خود و فضایی که در نظر دارید باید مناسب‌ترین پارکت را انتخاب کنید؛ به عنوان مثال اگر به دنبال ماندگاری و دوام بیشتر هستید باید بدانید که در مقایسه با پارکت چوبی و لمینت، لمینت دوام بیشتری دارد.

از جمله دیگر ویژگی‌های بارز انواع پارکت این است که قابلیت اصلاح و تعمیر دارد. تعمیر پارکت روش‌های مختلفی دارد. انتخاب بهترین روش تعمیر به نوع آسیب وارده به پارکت بستگی دارد.

 

❤️پارکت لمینت چیست 🔴و از کجا پارکت خوب و ارزان بخرم؟🔔پارکت پروژه ای و اقتصادی

 

❤️پارکت لمینت چیست 🔴و از کجا پارکت خوب و ارزان بخرم؟🔔پارکت پروژه ای و اقتصادی

 

نصب پارکت چگونه است؟

همان طور که گفته شد نصب پارکت کف، کار راحتی است ولی باید یک نصاب حرفه‌ای این کار را انجام دهد. اگر نصاب حرفه‌ای این کار را انجام ندهد ممکن است در آینده دچار مشکل شوید. بهترین مدل پارکت طوسی بازار را هم که خریداری کرده باشید باید برای نصب آن از افراد متخصص استفاده نمایید. برخی از پارکت‌ها با چسب نصب می‌شوند؛ اما برخی دیگر در هنگام نصب نیازی به چسب ندارند و باید از طریق نری- مادگی به هم متصل شوند. باید در هنگام نصب پارکت نکات زیادی را رعایت کرد تا بدون مشکل نصب شود و ایرادی نداشته باشد.

باید قبل از نصب کردن پارکت، آن‌ها را در محیطی که قرار است نصب انجام شود به مدت 24 ساعت قرار دهید تا با دمای آنجا سازگار شود.

اگر کفی که قرار است پارکت نصب شود رطوبت داشته باشد، باید ابتدا رطوبت آن را برطرف کنید. مگرنه پارکت شما باد میکند یا ورم میکند .

اگر گرد و غبار یا جرمی داشته باشد باید آن را برطرف کنید.

پارکت را فقط می توان روی گچ،سیمان، کاشی و سرامیک نصب نمود.

 

❤️پارکت لمینت چیست 🔴و از کجا پارکت خوب و ارزان بخرم؟🔔پارکت پروژه ای و اقتصادی

 

 

مراحل نصب پارکت

  • ابتدا باید برای نصب پارکت از یک نصاب حرفه‌ای استفاده نمایید و دوم فوم سایلنت خود را بر روی زمین پهن کنید.
  • بهتر است در هنگام نصب پارکت، نور اتاق را در نظر بگیرید و در جهت نور نصب کنید.
  • در اتاق‌های مستطیلی نباید نور را در نظر بگیرید و باید پارکت را در جهت طول اتاق نصب کنید.
  • دیواری که طویل‌تر است را انتخاب کنید و فوم را به موازات اتاق پهن کنید.
  • دقت کنید که پارکت چوبی را به طور کامل به دیوار نچسبانید و با کمی فاصله این کار را انجام دهید.فاصله حداقل نیم سانیمتر و یا 1 سانتیمتر باشد بستگی به دمای محیط و جنس پارکت دارد.
  • بهتر است نصب کردن پارکت را از سمت چپ شروع کنید و به همین صورت ادامه دهید.
  • تایل آخری که به دیوار می‌رسد را برش دهید تا مناسب همان قسمت باشد.
  • چیدمان تایل‌های پارکت به چند روش مانند پله‌ای، درهم، آجری، جناقی و… صورت می‌گیرد. یکی از بهترین این چیدمان‌ها، چیدمان پله‌ای است.
  • نگران پارکت‌های بریده شده نباشید. اگر اندازه مناسبی داشته باشند می‌توانید در ابتدای نصب از آن‌ها استفاده نمایید.
  • توصیه می‌شود که در همه مراحل نصب کردن پارکت، از فوم استفاده نمایید و فوم‌ها را روی یکدیگر قرار ندهید و به صورت مماس در کنار هم بگذارید.

 

 

 

❤️پارکت لمینت چیست 🔴و از کجا پارکت خوب و ارزان بخرم؟🔔پارکت پروژه ای و اقتصادی

انواع چوب‌ استفاده شده در پارکت‌

پارکت‌ها از چوب‌های مختلفی که دوام بیشتری دارند، ساخته می‌شوند. بعد از معرفی پارکت نوبت به این می‌رسد که انواع پارکت از لحاظ نوع چوب به کار رفته در ساختار را به شما معرفی نمائیم.

چوب درخت بلوط

پارکت‌هایی که از چوب درخت بلوط هستند دوام بالاتری دارند و به دلیل رنگ بسیار زیبایی که دارد در منازل مسکونی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استفاده از چوب درخت بلوط در پارکت مزایای بی نظیری را پدید می‌آورد که این مزایا عبارتند از:

  • رنگ پذیری بسیار راحت
  • تنوع بسیار زیاد در خصوص رنگ و طرح
  • مقاومت در مقابل نفوذ قارچ‌ها و دیگر موارد بهداشتی
  • دوام بسیار بالا
  • ساختار بسیار قوی چوب در مقابل تاب برداشتن و شکستن
  • راحت بودن در تمیز کردن
  • ظاهری طبیعی و متناسب با دکوراسیون

 

چوب درخت افرا

درخت افرا بیشتر در شمال ایران رشد می‌کند و بیشتر در صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع چوب‌ها به دلیل روشن بودن، ظاهر زیبایی دارند و استفاده از پارکتی که از چوب درخت افرا است باعث می‌شود تا بازتاب نور بهتر صورت بگیرد و زیبایی منزل چند برابر شود.

 

چوب درخت راش

از پارکت چوب درخت راش، به دلیل دوام بالایی که دارد، بیشتر در مکان‌های عمومی استفاده می‌شود.

 

چوب درخت گردو

چوب درخت گردو از قوی‌ترین چوب‌هایی است که بیشتر در پارکت، مبل، تخته نرده، شطرنج و… استفاده می‌شود.

 

چوب درخت گیلاس

پارکت‌های ساخته شده از این چوب، رنگ طلایی مایل به قهوه‌ای دارند. استفاده از چوب گیلاس در پارکت‌های چوبی مزایای منحصر به فردی را به همراه دارد از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دوام بسیار زیاد
  • مقاومت قابل قبول در مقابل رطوبت و حجم مشخصی از آب
  • ایجاد طرح‌های گرم و طبیعی با ظاهری شکیل و رگه‌های یک دست
  • قابلیت تعمیر و ترمیم مجدد
  • تنوع رنگ طبیعی در طیف رنگ‌های روشن تا تیره

اما استفاده از چوب در پاکت دارای معایب خاصی است که در ادامه به معایب موجود در استفاده از چوب گیلاس در پارکت می‌پردازیم.

از جمله معایب موجود چوب گیلاس عبارتند از:

  • تشدید و زیاد‌تر کردن صدای راه رفتن
  • لغزندگی نسبی در پارکت
  • احتیاج به تمیز نمودن مکرر و مداوم
  • قیمت خرید و هزینه بالای نصب به نسبت دیگر انواع پارکت‌های چوبی

 

 

❤️پارکت لمینت چیست 🔴و از کجا پارکت خوب و ارزان بخرم؟🔔پارکت پروژه ای و اقتصادی

 

خرید پارکت

در هنگام خرید باید به نکات و اصول مهمی توجه کنید تا بتوانید خرید مطلوبی را انجام دهید. اولین موردی که باید هنگام خرید پارکت به آن توجه کنید کیفیت جنس پارکت است. تمامی مزایای پارکت به کیفیت آن بستگی دارد؛ به همین علت هرچه کیفیت پارکت بالا باشد مزایای بیشتری دارد و در نتیجه قیمت بیشتری دارد. یکی از موارد دیگری که باید به آن دقت کنید هماهنگی پارکت با دکوراسیون داخلی است که باید با یکدیگر مطابقت داشته باشد.

 

❤️پارکت لمینت چیست 🔴و از کجا پارکت خوب و ارزان بخرم؟🔔پارکت پروژه ای و اقتصادی

 

❤️پارکت لمینت چیست 🔴و از کجا پارکت خوب و ارزان بخرم؟🔔پارکت پروژه ای و اقتصادی

انواع پارکت‌ها

پارکت‌های استفاده شده در دکوراسیون خانه بسیار متنوع و زیاد است که هر کدام از آن برای مکان‌هایی مناسب است و مزایا و معایب متفاوتی دارد. از انواع پارکت‌ها بخواهیم نام ببریم می‌توانیم به پارکت‌های چوبی، پارکت‌های pvc، پارکت‌های پلاستیکی و پارکت‌های لمینت اشاره کرد. پارکت‌های لمینت کاربرد زیادی در دکوراسیون داخلی دارد و به همین منظور افراد زیادی این نوع پارکت را در طراحی دکور منزلشان استفاده می‌کنند که در این موقعیت بهتر است اطلاعات کافی در مورد پارکت‌های لمینت داشته باشید و حتما چندین نمونه پارکت‌های لمینت را مشاهده کنید.

 

 

❤️پارکت لمینت چیست 🔴و از کجا پارکت خوب و ارزان بخرم؟🔔پارکت پروژه ای و اقتصادی

 

 

پارکت لمینت چیست؟

پارکت از کفپوش‌های بسیار قدیمی و عمومی است که اکثر افراد برای کف سازی از آن استفاده می‌کنند. این کفپوش بسیار زیبا و شیک است و باعث می‌شود نمای کلی دکوراسیون داخلی شما بسیار مدرن و شیک به نظر برسد. پارکت لمینت از جنس اچ دی اف است که لایه روکش طرح چوب بر روی آن کشیده شده است. بنابراین پارکت لمینت از لایه‌های مختلفی ساخته شده است؛ به همین علت علاوه بر زیبایی استحکام بالایی دارد. اگر قصد استفاده و خرید پارکت لمینت برای هر فضایی که مورد نظر شما است را دارید کافی است به حامی ساخت مراجعه کنید تا تیم ما آن را به بهترین نحو برای شما اجرا کند.

دکوراسیون داخلی آقای معمار با 12 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و اجرا دکوراسیون میتواند تمامی خواسته‌های شما در ارتباط با دکوراسیون به بهترین نحو انجام دهد.

 

 

❤️پارکت لمینت چیست 🔴و از کجا پارکت خوب و ارزان بخرم؟🔔پارکت پروژه ای و اقتصادی

 

پارکت بهتره یا سرامیک؟

در انتخاب اینکه پارکت بهتره یا سرامیک، باید بگوییم سرامیک قطعا انتخاب به صرفه‌تری برای شما خواهد بود؛ اما در مقابل نصب سخت‌تری نیز دارد که باعث می‌شود در صورت آسیب دیدگی سرامیک، هزینه زیادی را بابت تعمیر آن متحمل شوید. نیازی به یادآوری نیست که نصب سرامیک دردسر و کثیف کاری زیادی دارد؛ علاوه بر آن، سرامیک در فصل‌های سرد سال، به شدت سرد است و راه رفتن بر روی آن می‌تواند برای سلامتی بسیار مضر باشد. امکان شکستگی سرامیک نیز از پارکت بیشتر است. در واقع تغییر ناگهانی دما و یا وارد آوردن ضربه می‌تواند باعث ترک خوردن سرامیک شود؛ اما شست و شوی سرامیک بسیار راحت‌تر از پارکت خواهد بود. از طرف دیگر، پارکت گرمای زیادی دارد که در زمستان پاهای شما را اذیت نخواهد کرد؛ همچنین دوام بالایی دارد و تعمیر پارکت نیز به راحتی انجام می‌گیرد؛ در عوض نظافت آن به راحتی سرامیک نیست و قیمت بالاتری نیز دارد.

 

 

 

❤️پارکت لمینت چیست 🔴و از کجا پارکت خوب و ارزان بخرم؟🔔پارکت پروژه ای و اقتصادی

 

 

قیمت پارکت

قیمت پارکت به عوامل متعددی بستگی دارد که بهتر است برای خرید آن تمامی این موارد را بدانید و با آگاهی کامل خرید مطلوبی داشته باشید. یکی از مواردی که بر روی قیمت تاثیر بسزایی دارد برند پارکت است. برندهای مختلف پارکت قیمت‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند؛ به طور مثال قیمت پارکت لمینت متفاوت‌تر از سایر پارکت‌ها است. علاوه بر آن کیفیت پارکت بر قیمت آن بسیار تاثیر گذار است. از آنجایی که پارکت انواع مختلف دارد قیمت آن نیز ممکن بر اساس انواع آن متفاوت باشد؛ به طور مثال پارکت سفید براق ممکن است از پارکت قهوه‌ای قیمت بالاتری داشته باشد. از موارد دیگر، میزان مقاومت پارکت در برابر خراش و مقاومت آن در برابر آب و رطوبت و همچنین عدم تغییر حالت به مرور زمان را می‌توان از مهم‌ترین عوامل تعیین کننده‌ی قیمت پارکت دانست. بهترین پارکت ایرانی به هیچ عنوان کیفیت پایین‌تر از پارکت خارجی ندارد. اگر به دنبال پارکتی با قابلیت بالا و قیمت مناسب هستید ما اطلاعات دقیق و بالایی را در اختیار شما می‌گذاریم تا بتوانید بهترین پارکت را خریده و در دکور خانه به کار ببرید.

برای خرید و استعلام پارکت با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید

🏦 آدرس: ارومیه، خیابان سیروس(مدنی 2) روبروی بانک سینا، جنب بانک سپه،دکوراسیون داخلی آقای معمار

📱مدیر فروش 09143457342

☎️دفتر مرکزی  0442231537

واتساپ  09145530370

 

❤️پارکت لمینت چیست 🔴و از کجا پارکت خوب و ارزان بخرم؟🔔پارکت پروژه ای و اقتصادی

 

❤️پارکت لمینت چیست 🔴و از کجا پارکت خوب و ارزان بخرم؟🔔پارکت پروژه ای و اقتصادی

 

برای خرید آنلاین و غیر حضوری روی لینک زیر کلیک کنید

WWW.AGHAYEMEMAR.COM

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *