بلاگ, وبلاگ

ترفندهای چیدمان دکوراسیون داخلی

برای اینکه طراحی دکوراسیون منزل به بهترین نحو ممکن صورت بگیرد، باید فاکتورهای مختلفی مورد توجه قرارداده شود تا در نهایت با سریع ترین حالت و کمترین مشکل و زیبا ترین صورت و کمترین هزینه دکوراسیون داخلی خانه ها انجام شود.

یکی از این فاکتورها که مهمترین آن نیز می باشد، نقش مبلمان در دکوراسیون داخلی است. زیرا مبل ها در دکوراسیون داخلی خانه ها در این روزها نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند. پس باید در انتخاب آنها دقت زیادی داشته باشید تا با رنگ و طرح خود هماهنگی کاملی را با دکوراسیون خانه داشته باشد.

از دیگر فاکتورهای مهم در دکوراسیون داخلی تابلو ها هستند. بهتر است هر تابلویی که برای زیبایی دکوراسیون خانه انتخاب می کنید در هماهنگی کامل با همه اجزای خانه باشد.

و مورد دیگر نورپردازی و تاثیر نور و روشنایی در دکوراسیون می باشد؛ زیرا این نورپردازی می تواند به کمک نورهای طبیعی لوسترها انجام شود، اگر قرار است که در دکوراسیون سبک های مختلفی از نور به کار گرفته شود باید توجه شود که کدام قسمت برای کدام سبک از نور مناسب است و اینکه کدام قسمت به نور کم و کدام قسمت به نور زیادی نیاز دارد. برای پایین آوردن کنتراست نور می توانید از نورهای تو کار هم در قسمتهای مختلف مانند آشپزخانه استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *