بلاگ, کاغذ دیواری چیست ؟, کاغذ دیواری در ارومیه چیست؟, کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟, کاغذ دیواری قابل شستشو چیست؟, وبلاگ

چند روش ساده برای تمیز کردن کاغذ دیواری / بازرگانی آقای معمار

تمیز کردن کاغذ دیواری

چسب آیستر 750 گرمی مخصوص کاغذ دیواری کد chk15

348,000 تومان
ویژگی های این محصول بدون بو و مواد سمی قابلیت استفاده آسان و حلال پذیر در آب سازگار با سطوح رنگ شده و گچ مقاومت بالا در برابر رطوبت ایجاد سطوح هموار در هنگام اجرا کاغذ دیواری ( قابل استفاده برای 150 رول کاغذ دیواری )

چسب آیستر 250 گرمی مخصوص کاغذ دیواری کد chk14

147,000 تومان
ویژگی های این محصول بدون بو و مواد سمی قابلیت استفاده آسان و حلال پذیر در آب سازگار با سطوح رنگ شده و گچ مقاومت بالا در برابر رطوبت ایجاد سطوح هموار در هنگام اجرا کاغذ دیواری ( قابل استفاده برای 150 رول کاغذ دیواری )

چسب پودر آیستر1 کیلوی مخصوص کاغذ دیواری کد chk13

457,000 تومان
ویژگی های این محصول بدون بو و مواد سمی قابلیت استفاده آسان و حلال پذیر در آب سازگار با سطوح رنگ شده و گچ مقاومت بالا در برابر رطوبت ایجاد سطوح هموار در هنگام اجرا کاغذ دیواری ( قابل استفاده برای 150 رول کاغذ دیواری )

کاغذ دیواری آلبوم فندی Fendi کد jk2003323

658,000 تومان قیمت هر رول
✔ عرض : 53 سانتی متر ✔ طول : 10 متر ✔ ویژگی : قابل شستشو و برجسته و بسیار ضخیم

یکی از پرکاربردترین محصولات دکوراسیون داخلی که بسیار مورد استفاده قرار می‌ گیرد کاغذ دیواری است که در طرح‌ ها و کیفیت‌ های متنوعی تولید می‌ شود. کاغذ دیواری‌ ها با طرح‌ ها و رنگ‌ های متنوعی که دارند نمایی بسیار زیبا به محل زندگی و یا محیط کار شما می‌ دهند. البته در برخی موارد مشاهده می‌ کنیم که کثیف شدن کاغذ دیواری زیبایی آن را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌ دهد. برخی از افراد نیز تصور می‌ کنند هنگامی که کاغذ دیواری را نصب کردند دیگر نیازی به تمیز کردن آن نیست. اما باید به این نکته توجه کنید که کاغذ دیواری نیز مانند دیوار رنگ روغن ممکن است بر اثر عوامل مختلفی چون گرد و غبار یا دست زدن مرتب کودکان دچار لک و کثیفی شود. بنابراین نیاز به تمیز کردن دارد. از این رو در این مطلب از وب سایت بازرگانی آقای معمار می‌ خواهیم با شما چند روش ساده برای تمیز کردن کاغذ دیواری را بررسی کنیم، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

روش‌ های تمیز کردن کاغذ دیواری

خوشبختانه این روزها کاغذ دیواری‌ ها دارای قابلیت شست و شو هستند و به راحتی می‌ توان لک و کثیفی را از روی آن ها پاک کرد. بنابراین با داشتن مواد مناسب و یادگیری روش‌ های صحیح می‌ توانید کاغذ دیواری‌ های خود را به حالت اولیه برگردانید. در ادامه به شما چند روش ساده برای پاک کردن و تمیز کردن کاغذ دیواری‌ ها معرفی کرده‌ ایم. اما پیش از آن می‌ خواهیم به یک نکته بسیار مهم که پیش از تمیز کردن کاغذ دیواری‌ ها باید به آن توجه کنید اشاره کنیم.

روش‌ های تمیز کردن کاغذ دیواری

نکته مهم پیش از پاک کردن کاغذ دیواری

نکته بسیار مهمی که پیش از تمیز کردن کاغذ دیواری باید به آن توجه کنید این است که کاغذ دیواری‌ ها دارای مقاومت‌ های متفاوتی در برابر مواد شیمیایی و پاک کننده هستند. بنابراین پیش از آنکه شروع به تمیز کردن کاغذ دیواری خود کنید باید مقداری از مایع شست و شوی مورد نظرتان را بر روی یک تکه کوچک از کاغذ دیواری خود امتحان کنید. سپس کمی صبر کنید تا اطمینان حاصل شود که بافت کاغذ دیواری خراب نشده و همچنین چسب پشت آن کنده نشود. در غیر این صورت ممکن است آسیب بسیار جدی ای به کل دیوارهای محیط خود بزنید.

گردگیری کاغذ دیواری با استفاده از جاروبرقی

در برخی موارد مشاهده می‌ کنیم که بر روی کاغذ دیواری‌ های روی دیوار لکه و یا کثیفی وجود ندارد، بلکه کمی گرد و غبار بر روی آن ها نشسته است. در چنین مواقعی می‌ توانید از جاروبرقی استفاده کنید. البته پیش از استفاده باید مطمئن شوید که سر جاروبرقی تمیز باشد و سپس به آرامی از بالا به پایین جاروبرقی را بکشید تا آلودگی‌ ها و گرد و غبار از روی کاغذ دیواری برداشته شود.

استفاده از آب و جوش شیرین برای تمیز کردن کاغذ دیواری

یکی دیگر از روش‌ های تمیز کردن کاغذ دیواری استفاده از ترکیب فوق العاده آب و جوش شیرین است. این روش برای زمان‌ هایی مورد استفاده قرار می‌ گیرد که لکه‌ ای روی کاغذی دیواری باقی مانده باشد. در چنین مواقعی باید مقداری کافی از جوش شیرین و آب را با یکدیگر مخلوط کنید تا یک ترکیب خمیری ایجاد شود. سپس خمیر به دست آمده را بر روی لکه‌ های کاغذ دیواری بزنید و در آخر نیز خمیر را با استفاده از یک دستمال مرطوب پاک کنید. مشاهده خواهید کرد که لکه به آسانی و بدون آسیب به بافت کاغذ دیواری پاک خواهد شد.

پاک کردن کاغذ دیواری با استفاده از آب و صابون

این روش نیز یکی از بهترین روش‌ های تمیز کردن کاغذ دیواری‌ های قابل شست و شو می‌ باشد. در این روش تنها کافیست در یک ظرف مقداری آب ولرم بریزید و سپس چند قطره مایع صابون به آن اضافه کنید. در آخر نیز با استفاده از یک اسفنج لکه‌ های روی کاغذی دیواری را پاک کنید. توجه داشته باشید که در این روش علاوه بر پاک کردن لکه با اسفنج باید با یک دستمال مرطوب کف حاصل از ترکیب آب و صابون را پاک کنید و در آخر نیز با دستمال خشک کاغذ دیواری را به طور کامل خشک کنید.

پاک کردن کاغذ دیواری با استفاده از آب و صابون

تمیز کردن کاغذدیواری با دستگاه بخارشوی

یکی دیگر از محبوب‌ ترین روش‌ های پاکسازی کاغذ دیواری که این روزها بسیار مورد استفاده قرار می‌ گیرد استفاده از دستگاه‌ های بخارشو است. همانطور که می‌ دانید در این دستگاه‌ ها با تولید بخار و حرارت لکه‌ های چربی و آلودگی‌ ها پاک می‌ شوند. بنابراین شما می‌ توانید از آن ها برای پاک کردن کاغذیواری‌ های خود استفاده کنید. پس اگر می‌ خواهید کاغذ دیواری قابل شستشوی خود را تمیز کنید می‌ توانید دستگاه بخارشو را از بالا تا پایین کاغذ دیواری بکشید. مشاهده خواهید کرد که لکه‌ ها و چربی موجود بر روی کاغذ دیواری به طور کامل پاک خواهد شد.

قیمت و خرید کاغذ دیواری قابل شست و شو

همانطور که می دانید طول عمر و دوام کاغذ دیواری های قابل شست و شو بالاتر از کاغذ دیواری های غیرقابل شست و شو است. پس طبیعی است که قیمت بالاتری نسبت به کاغذ دیواری‌ های غیر قابل شست و شو داشته باشد. البته قیمت انواع کاغذ دیواری های قابل شست و شو نیز بر اساس عوامل مختلفی چون طرح، شرکت سازنده، کیفیت، طول عمر و… با یکدیگر متفاوت است. البته اگر شما به دنبال خرید کاغذ دیواری قابل شست و شو با قیمت مناسب تری‌ هستید دکوراسیون داخلی آقای معمار یکی از بهترین گزینه‌ ها برای خرید شماست. زیرا ما به فروش عمده و تکی تمام محصولات دکوراسیون داخلی و به ویژه کاغذ دیواری ها می‌ پردازیم. پس شما می‌ توانید کاغذ دیواری مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ ترین قیمت‌ ها از ما خریداری کنید.

قیمت و خرید کاغذ دیواری قابل شست و شو

شما می توانید انواع کاغذ دیواری مد روز خود را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه از دکوراسیون داخلی آقای معمار به صورت حضوری نیز خریداری فرمایید.

🏦 آدرس: ارومیه، خیابان سیروس (مدنی 2) روبروی بانک سینا، جنب بانک سپه، دکوراسیون داخلی آقای معمار

📱مدیر فروش:  09143457342
☎️ دفتر مرکزی: 04432231537
آیکون و لوگو واتساپ لایه باز  واتساپ:  09145530370

هموطنان عزیز شما میتوانید از سه روش حضوری، تلفنی و اینترنتی محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *