بلاگ, بهترین پارکت اداری کدام است؟, پارکت چیست ؟, پارکت لمینت چیست ؟, وبلاگ, ویژگی های پارکت اداری چیست؟

خرید پارکت در ارومیه / دکوراسیون داخلی آقای معمار

خرید پارکت در ارومیه

محصول دلخواهتان را می توانید با قیمتی مناسب و ارزان و کیفیتی فوق العاده از دکوراسیون داخلی آقای معمار خریداری فرمایید. 📱مدیر فروش:  09143457342

🏦 آدرس: ارومیه، خیابان سیروس (مدنی 2) روبروی بانک سینا، جنب بانک سپه،  دکوراسیون داخلی آقای معمار

📱مدیر فروش:  09143457342
☎️ دفتر مرکزی: 04432231537
آیکون و لوگو واتساپ لایه باز  واتساپ:  09145530370

هموطنان عزیز میتوانید از سه روش حضوری، تلفنی و اینترنتی محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید.

اگر می خواهید که از طرح های موجود در فروشگاه ما دیدن کنید بر روی پارکت کلیک کنید و محصول مورد نظر خودتان را انتخاب نموده و سفارش دهید.

 

یکی از محبوب ترین انواع کفپوش ها در منازل و محیط اداری که همواره بسیار مورد استفاده قرار می گیرد پارکت می باشد. زیرا استفاده از پارکت سبب می شود که محیط بسیار زیبا و لوکس به نظر برسد. همین عامل نیز باعث شده است که پارکت به یکی از محصولات پرفروش فروشگاه ما تبدیل شود. اگر شما نیز قصد خرید پارکت در ارومیه از دکوراسیون داخلی آقای معمار را دارید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا شما را به طور کامل با نکات مهم برای خرید پارکت آشنا کنیم.

پارکت چیست؟

پارکت در واقع نوعی کف پوش می باشد که از جنس چوب است و برای تولید آن چوب درختان را به الوار تبدیل کرده و به کف می چسبانند. البته توجه داشته باشید که پارکت چوبی با پارکت لمینت متفاوت بوده و فرآیند ساخت متفاوتی دارند. در بازار نیز پارکت لمینت از محبوبیت بیشتری برخوردار است. حالا ببینیم پارکت لمینت چیست؟
پارکت لمینت ها نیز ظاهری شبیه به پارکت چوبی دارند اما از الوارهای چوبی تولید نشده و جنس بسیار متفاوتی دارند. این پارکت ها از فراورده های چوبی تولید می شوند و بعد از ترکیب با چسب و مواد پلیمری، تحت گرما و فشار قرار می گیرد. از طرح ها و رنگ های متنوعی برخوردار هستند و همین عامل سبب افزایش محبوبیت آن شده است.
پارکت چیست؟

مزایای پارکت لمینت

  1. نصب بسیار آسان و سریع
  2. ماندگاری بالا
  3. تنوع بالا در طرح و رنگ
  4. ضدخش و مقاوم در برابر خراشیدگی
  5. قابلیت نصب و جداکردن بدون ایجاد آسیب در کف
  6. مقاوم در برابر آب و رطوبت
  7. عایق صدا و گرما
  8. نظافت آسان
  9. ایمن برای کودکان
  10. اقتصادی و مقرون به صرف

خرید پارکت در ارومیه از دکوراسیون داخلی آقای معمار

دکوراسیون داخلی آقای معمار یکی از معتبرترین و باسابقه ترین مراکز فروش پارکت به صورت حضوری و آنلاین می باشد که بهترین و باکیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می کند. در فروشگاه ما انواع مختلفی از پارکت های لمینت موجود می باشد که توسط برندهایی معتبر و با استفاده از مواد با کیفیت و تکنولوژی روز که از مقاومت بالا و زیبایی خاصی برخوردار هستند، موجود می باشد. همچنین این پارکت ها توسط نصاب هایی بسیار حرفه ای و باتجربه نصب می شوند که سبب می شود، طول عمر و زیبایی پارکت خریداری شده توسط شما چندین برابر شود.

همچنین بازرگانی آقای معمار بیش از 17 سال است که به پخش عمده و تکی انواع محصولات دکوراسیون داخلی می پردازد که یکی از پرفروش ترین آن ها نیز پارکت لمینت می باشد. به همین دلیل است که قیمت های موجود در فروشگاه ما نسب به دیگر مراکز فروش پارکت بسیار مناسب تر است. بنابراین اگر می خواهید پارکت منزل و یا محیط کار خود را با قیمت عمده ولی به صورت تکی خریداری کنید، دکوراسیون داخلی آقای معمار بهترین گزینه برای شما می باشد.

خرید پارکت در ارومیه از دکوراسیون داخلی آقای معمار

دکوراسیون داخلی آقای معمار با کادری مجرب 16 سال است که در شهر ارومیه فعالیت خود را آغاز کرده که صفر تا صد ساختمان را مهندسی نموده و در زمینه نصب و اجرا نه تنها در شهرستان ارومیه، بلکه در تمامی شهرها و استان های ایران فعالیت دارد.

شما می توانید انواع پارکت ها از برندهای مختلف از جمله: باربادوس / زد ایکس / مون لاک / فور آل و… مدنظر خود را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه با ارسال رایگان از دکوراسیون داخلی آقای معمار خریداری فرمایید.

🏦 آدرس: ارومیه، خیابان سیروس (مدنی 2) روبروی بانک سینا، جنب بانک سپه، دکوراسیون داخلی رضا آقای معمار

📱مدیر فروش:  09143457342
☎️ دفتر مرکزی: 04432231537
آیکون و لوگو واتساپ لایه باز  واتساپ:  09145530370

هموطنان عزیز شما میتوانید از سه روش حضوری، تلفنی و اینترنتی محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *