بلاگ, پارکت چیست ؟, پارکت لمینت چیست ؟, وبلاگ

پارکت خوب متری چنده؟ / بازرگانی آقای معمار

پارکت خوب متری چنده؟ / بازرگانی آقای معمار

محصول دلخواهتان را می توانید با قیمتی مناسب و ارزان و کیفیتی فوق العاده از دکوراسیون داخلی آقای معمار خریداری فرمایید. 📱مدیر فروش:  09143457342

🏦 آدرس: ارومیه، خیابان سیروس (مدنی 2) روبروی بانک سینا، جنب بانک سپه،  دکوراسیون داخلی آقای معمار

📱مدیر فروش:  09143457342
☎️ دفتر مرکزی: 04432231537
آیکون و لوگو واتساپ لایه باز  واتساپ:  09145530370

هموطنان عزیز میتوانید از سه روش حضوری، تلفنی و اینترنتی محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید.

اگر می خواهید که از طرح های موجود در فروشگاه ما دیدن کنید بر روی پارکت کلیک کنید و محصول مورد نظر خودتان را انتخاب نموده و سفارش دهید.

پیش از آن که به این سوال بپردازیم که پارکت خوب متری چنده؟ بهتر است با پارکت و موارد استفاده از آن آشنا شوید. پس تا انتهای این مطلب با وبسایت دکوراسیون داخلی آقای معمار همراه باشید تا به پاسخ هر سوالی که در مورد پارکت دارید، بپردازیم.

پارکت چیست؟

امروزه از انواع مختلفی از کفپوش ها برای منازل مسکونی، ادارات، مراکز آموزشی، درمانی و… استفاده می شود که یکی از پرکاربردترین و بهترین آن ها پارکت می باشد. این نوع کفپوش ها ظاهری شبیه به چوب دارند و با استفاده از آن ها می توان تمام نواقص کف را پوشاند و محیط را گرم و دلنشین کرد. پارکت ها در جنس ها و طرح و رنگ های مختلفی تولید می شوند که در ادامه یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین آن ها را به شما معرفی کرده ایم.

پارکت چیست؟

پارکت لمینت چیست؟

پارکت لمینت نیز ظاهری شبیه به چوب دارد اما قابل مقایسه با پارکت چوبی نیست زیرا از چند لایه چوب فشرده و با استفاده از دستگاه های پیشرفته ای ساخته می شود و برخلاف پارکت های چوبی به طور مستقیم از چوب درخت ساخته نشده است. این نوع پارکت ها در طرح های متنوعی تولید شده و به راحتی نیز نصب می شوند. از طرفی دیگر نیز از نظر قیمت بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه هستند و همین عامل نیز محبوبیت آن ها را در میان خریداران دوچندان کرده است.

ویژگی های پارکت لمینت

  1. باداوم و با کیفیت
  2. دارای طرح و رنگ بندی های متنوع و زیبا
  3. ایجاد ظاهری مدرن و جذاب در محیط
  4. نصب سریع و آسان
  5. ضد خط و خش
  6. مقاومت بالا در برابر نم و رطوبت
  7. اقتصادی و مقرون به صرفه

پارکت خوب متری چنده؟

این سوال، سوالی است که برای اغلب خریداران پیش می آید که در رابطه با آن باید بگوییم که عوامل بسیاری وجود دارند که در قیمت پارکت تاثیر گذار هستند. برای مثال به هر اندازه که کیفیت و دوام یک پارکت بیشتر باشد، قیمت هر متر مربع آن نیز افزایش می یابد. بنابراین می توان گفت عوامل زیر در قیمت یک پارکت تاثیرگذار هستند:

  1. درجه سایش
  2. گارانتی
  3. برند سازنده
  4. میزان مقاومت در برابر رفت و آمد و رطوبت
  5. و…

در صورتیکه می خواهید بدانید پارکت خوب متری چنده؟ می توانید از تمام پارکت های باکیفیت و قیمت مناسب ما در صفحه پارکت دیدن کنید. همچنین اگر برای انتخاب نوع مناسب نیاز به مشاوره دارید، می توانید همین حالا با کارشناسان با تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

پارکت خوب متری چنده؟

دکوراسیون داخلی آقای معمار با کادری مجرب 16 سال است که در شهر ارومیه فعالیت خود را آغاز کرده که صفر تا صد ساختمان را مهندسی نموده و در زمینه نصب و اجرا نه تنها در شهرستان ارومیه، بلکه در تمامی شهرها و استان های ایران فعالیت دارد.

شما می توانید انواع پارکت ها از برندهای مختلف از جمله: باربادوس / زد ایکس / مون لاک / فور آل و… مدنظر خود را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه با ارسال رایگان از دکوراسیون داخلی آقای معمار خریداری فرمایید.

🏦 آدرس: ارومیه، خیابان سیروس (مدنی 2) روبروی بانک سینا، جنب بانک سپه، دکوراسیون داخلی رضا آقای معمار

📱مدیر فروش:  09143457342
☎️ دفتر مرکزی: 04432231537
آیکون و لوگو واتساپ لایه باز  واتساپ:  09145530370

هموطنان عزیز شما میتوانید از سه روش حضوری، تلفنی و اینترنتی محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *