بلاگ, کاغذ دیواری چیست ؟, کاغذ دیواری در ارومیه چیست؟, کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟, کاغذ دیواری قابل شستشو چیست؟, کاغذدیواری ارزان چیست؟, کاغذدیواری حراجی چیست؟, وبلاگ

استفاده از کاغذ دیواری راه‌ راه در دکوراسیون

استفاده از کاغذ دیواری راه‌ راه در دکوراسیون

چسب آیستر 750 گرمی مخصوص کاغذ دیواری کد chk15

348,000 تومان
ویژگی های این محصول بدون بو و مواد سمی قابلیت استفاده آسان و حلال پذیر در آب سازگار با سطوح رنگ شده و گچ مقاومت بالا در برابر رطوبت ایجاد سطوح هموار در هنگام اجرا کاغذ دیواری ( قابل استفاده برای 150 رول کاغذ دیواری )

چسب آیستر 250 گرمی مخصوص کاغذ دیواری کد chk14

147,000 تومان
ویژگی های این محصول بدون بو و مواد سمی قابلیت استفاده آسان و حلال پذیر در آب سازگار با سطوح رنگ شده و گچ مقاومت بالا در برابر رطوبت ایجاد سطوح هموار در هنگام اجرا کاغذ دیواری ( قابل استفاده برای 150 رول کاغذ دیواری )

چسب پودر آیستر1 کیلوی مخصوص کاغذ دیواری کد chk13

457,000 تومان
ویژگی های این محصول بدون بو و مواد سمی قابلیت استفاده آسان و حلال پذیر در آب سازگار با سطوح رنگ شده و گچ مقاومت بالا در برابر رطوبت ایجاد سطوح هموار در هنگام اجرا کاغذ دیواری ( قابل استفاده برای 150 رول کاغذ دیواری )

کاغذ دیواری آلبوم فندی Fendi کد jk2003323

658,000 تومان قیمت هر رول
✔ عرض : 53 سانتی متر ✔ طول : 10 متر ✔ ویژگی : قابل شستشو و برجسته و بسیار ضخیم

یکی از کاربردی ترین المان‌ ها در دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری می‌ باشد که در طرح‌ های مختلفی طراحی و تولید می‌ شود و یکی از آن ها کاغذ دیواری راه راه است که به عنوان یکی از قدیمی‌ ترین و در عین حال مدرن‌ ترین دیوارپوش‌ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد. کاغذ دیواری‌ های راه راه تنوع ظاهری بسیار بالایی دارند و از آن ها در طراحی‌ های دکوراسیون مدرن، پست مدرن و حتی کلاسیک استفاده می‌ شود. با استفاده از کاغذ دیواری راه‌ راه در دکوراسیون می توان فضای پویا و جذاب ایجاد کرد. از این رو در این مطلب از وب سایت بازرگانی آقای معمار می‌ خواهیم به بررسی انواع کاغذ دیواری راه راه و کاربردهای آن بپردازیم پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

انواع کاغذ دیواری راه راه

همانطور که می‌ دانید کاغذ دیواری‌ های راه راه یکی از پرکاربردترین و پرفروش‌ ترین انواع کاغذ دیواری‌ ها هستند که با استفاده از آن ها می‌ توان به فضا عمق و زیبایی بخشید. کاغذ دیواری های راه راه در طرح‌ ها و رنگ‌ های مختلفی تولید می‌ شوند که شما عزیزان باید متناسب با محیط و فضای خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. در ادامه برخی از رایج‌ ترین انواع کاغذ دیواری راه راه را به شما معرفی کرده‌ ایم:

  1. کاغذ دیواری راه راه عمودی
  2. کاغذ دیواری راه راه افقی
  3. کاغذ دیواری با طرح راه راه مورب
  4. کاغذ دیواری با طرح راه راه و با ضخامت‌ های مختلف
  5. کاغذ دیواری راه راه با ترکیب طرح‌ های دیگر مانند طرح‌ های هندسی، گل و…

کاغذ دیواری راه راه مناسب کجاست؟

ممکن است شما از طرح‌ های کاغذ دیواری راه راه خوشتان بیاید اما ندانید که استفاده از کاغذ دیواری راه‌ راه در دکوراسیون در چه فضاها و مکان‌ هایی بهتر است. به طور کلی می‌ توان از کاغذ دیواری راه راه در هر جایی استفاده کرد اما معمولاً از آن ها برای راه پله‌ ها و راه رو ها و یا فضاهایی که نیاز به ترکیب با طرح دیگری دارند استفاده می‌ شود.

توجه داشته باشید که استفاده از کاغذ دیواری راه راه عمودی فضای شما را بلندتر نشان می‌ دهد. بنابراین استفاده از آن برای محیط‌ هایی با ارتفاع کم مناسب‌ تر است. از طرفی دیگر اگر فضای مورد نظر شما کوچک است بهتر است از کاغذ دیواری‌ هایی با خطوط افقی استفاده کنید. زیرا باعث می‌ شود که دیوارهای کوچک عریض‌ تر به چشم بیاید.

کاغذ دیواری راه راه مناسب کجاست؟

کاربرد کاغذ دیواری راه راه

این نوع کاغذ دیواری‌ ها در قسمت‌ های مختلفی از هر محیطی کاربرد دارند. برای مثال در آشپزخانه‌ ها می‌ تواند جایگزین مناسبی به جای کاشی باشد. همچنین از کاغذ دیواری‌ های راه راه اغلب در اتاق کودکان استفاده می‌ شود. زیرا سبب رشد و خلاقیت ذهنی در آن ها می‌ شود. همچنین در اتاق پذیرایی نیز می‌ توان از ترکیب کاغذ دیواری راه راه با طرح‌ های دیگری چون گل استفاده کرد. این ترکیب سبب می‌ شود که کاغذ دیواری گلدار که در اتاق پذیرایی مورد استفاده قرار گرفته است خود را بهتر نشان دهد.

بنابراین می‌ توان گفت کاغذ دیواری راه راه کاربردهای بسیار زیادی دارد و سادگی که دارد سبب شده است که از گذشته‌ های دور تاکنون هیچ وقت از مد نیفتد و استفاده از آن در محیط‌ های اداری، منازل، آموزشی و… بسیار رایج باشد.

قیمت کاغذ دیواری راه راه

قیمت این نوع کاغذ دیواری‌ ها نیز مانند هر طرح دیگری بر اساس عوامل مختلفی چون برند سازنده، بافت و جنس بهتر، کیفیت چاپ بالاتر، طول عمر و دوام بیشتر متغیر می‌ باشد. همانطور که می‌ دانید به هر اندازه که یک کاغذ دیواری از جنس و دوام بالاتر و همچنین کیفیت چاپ بالاتری برخوردار باشد از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود. البته توجه داشته باشید که بازرگانی آقای معمار با بیش از ۱۷ سال سابقه فروش انواع محصولات دکوراسیون داخلی به ویژه کاغذ دیواری همواره قیمت مناسب‌ تری نسبت به دیگر مراکز فروش دارد. زیرا ما در کنار فروش تکی به فروش عمده این محصولات نیز می‌ پردازیم. بنابراین شما عزیزان می‌ توانید محصولات خود را به صورت تکی اما با قیمت عمده از ما خریداری کنید.

قیمت کاغذ دیواری راه راه

خرید کاغذ دیواری راه راه

در صورتی که تمایل به خرید کاغذ دیواری راه راه با هر طرح و رنگی که دارید می‌ توانید از نواع طرح‌ های موجود در وب سایت ما دیدن کنید. ما امکان خرید آنلاین و حضوری انواع کاغذ دیواری به ویژه کاغذ دیواری راه راه را برای شما فراهم کرده‌ ایم تا بتوانید با صرف کمترین هزینه و زمان کاغذ دیواری مورد نظر خود را خریداری کنید. برای مشاهده انواع طرح‌ های موجود کاغذ دیواری در وب سایت بازرگانی آقای معمار می‌ توانید به صفحه کاغذ دیواری مراجعه کنید.

 

شما می توانید انواع کاغذ دیواری مد روز خود را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه از دکوراسیون داخلی آقای معمار به صورت حضوری نیز خریداری فرمایید.

🏦 آدرس: ارومیه، خیابان سیروس (مدنی 2) روبروی بانک سینا، جنب بانک سپه، دکوراسیون داخلی آقای معمار

📱مدیر فروش:  09143457342
☎️ دفتر مرکزی: 04432231537
آیکون و لوگو واتساپ لایه باز  واتساپ:  09145530370

هموطنان عزیز شما میتوانید از سه روش حضوری، تلفنی و اینترنتی محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *